11 juni 2009

Kväll den 11/6

tröttare än tröttas är jag, har hållit igång hela dagen bara för att jag skulle vara riktigt trött i kväll, och det är jag. har klippt två gräsmattor, fick för mig att det var midsommar snart typ i helgen och då ville jag klippa innan så det var fint. Var bara en vecka för tidigt, måste troligtvis klippa en gång till :(
I morgon slutar sonen 9 an, ska bli så skönt. Tycker allt är så jävla jobbigt just nu och jag går med en klump i magen hela tiden, samtidigt som jag ler och ser glad ut. Livet är piss ibland och helt underbart samtidigt, jag är nog lite snurrig. Är dream hack nu på lördag till tisdag. P ska åka med Solhem. de har ordnat en resa för ungdomarna i M-ås, är väl bra men har de någon koll? vet de vad det är för ungdomar med? Ja det löser sig väl förhoppningsvis, är inte så långt till Elmia och P är där och har lovat att rycka in om det behövs, skönt att höra. Jag kommer dock ha en klump i magen tills han är hemma igen :/
Nu har jag duschat och ätit mera vatten melon, kommer snart ur öronen på mig ;)Ska bara invänta klockan lite, kan inte lägga mig för tidigt ju .

Inga kommentarer: