14 juni 2009

Söndag 14 Juni

Varit en go söndag. Fick sovmorgon, kan man säga. Smirre höll mig i gång men jag gav mig inte han fick inte gå ut. Han gav upp till slut och jag fick sova till 10.20 väldigt ovanligt i denna familjen ;)Har inte gjort nåt speciellt, börjat rensa ur i köket, blev tre stora kassar med gamla blomarrangemang som jag hittade i ett skåp, varför i hela friden har jag sparat på det? menar jag har inte hållit på med sidan blommor sedan S var liten och hon är 19 nu. Raka vägen till tippen :)Fick iväg svärmors alla gamla burkar med ( fråga inte för komplicerat att svara på )Blev en stor påse bara där ja jag säger då det, jag vet då var makens hamstrande kommer ifrån :/
Gick till J och B och hämtade min väska som jag glömde i går , satt och pratade tills J kläckte ur sig en sådan strålande ide :D ska vi gå på bio!! Behöver han inte tjata om, sagt och gjort vi fixade biljetter och gav oss iväg. Från första frågan till vi var iväg tog det kanske 15 min, sånt gillar jag ( IBLAND)Filmen vi såg var Änglar och Demoner och den var så bra, jag älskade Da Vinci Koden med, man måste gilla den sortens film men jag bara älskar dem, böckerna med. Så jag är nöjd med dagen och helst kvällen, nu ska jag krypa ner hos maken och klia han lite på ..... ;)

Kramizar.

Inga kommentarer: