1 juni 2009

Forts..1/6

Dagen har gått så bra som man kan hoppas på, glömde mina repliker :( inget var där det skulle , jag snubblade och nä allt gick åt skogen. Nu sitter jag här med ångest och vill inte att det ska bli tisdag, vill inte vara en lampa i morgon, vill inte sjunga solo i morgon, vill överhuvudtaget inte gå ur sängen i morgon... men som vanligt så gör jag allt ändå. Men tänk om man kunde slippa!! skulle vara överlycklig. Har en dundrande huvudvärk, nervös troligtvis men det gör inte mindre ont för det och inga treo, varför har jag inga treo? Brukar vara så noga med att köpa hem det :( sur riktigt sur. Varmt och skönt har det varit idag med och vi har varit instängda i ett drama hus..ja ja nog om detta, överlever jag morgondagen så klarar jag nog det mesta.
har haft besök från en kille på El center här i M-ås, han ska hjälpa oss att rita vårat kök, har varit på IKEA så många gånger nu men får ingen hjälp och det laddningsbara programmet bara strular för mig så nu lägger vi det på is, åtminstone för tillfället. Han ska rita det denna vecka och sedan ska vi få se olika förslag, hoppas vi fastnar för ett för jag vill verkligen sätta igång och riva och slänga och ta sönder och ja allt man gör när man river ut ett kök :)Nä ska slänga mig i soffan och se det 20 programmet av cityakuten sedan är det bara två program kvar , snyft vad ska jag nu följa då.......

1 kommentar:

Nettan sa...

Lycka till!