11 september 2008

Torsdag kl. 13.23


Sitter och mumsar på min last för tillfället, snacka om att det är svårt att låta bli, försöker gå förbi men det är lönlöst. Har städat hela huset, både uppe och nere, känner mig ganska så nöjd. har tvättat två maskiner och har en eller två kvar. Har hunnit med en hel del faktiskt. Vill ut och gå en sväng men det ser misstänksamt mörkt ut på himlen, vet ej om jag hinner innan det kommer en skur. Mina böcker ligger i Jönköping fick jag veta genom att kolla mitt kolli nr på postens hemsida, surt de hinner inte komma så jag hinner inte läsa, pinsamt att komma och inte vara förbered men vad gör man. Jag får se ut som om jag förstår exakt vad de pratar om. Fick hem sakerna från miljon lotteriet igår, hade beställt en kamera, skit fin 7.2 pixlar blev väldigt fina kort = nöjd men sen hade vi beställt en ny smörgås grill och det kom en klockradio?? okej, det ville jag då inte ha så nu sitter jag i telefon kö och undrar vad som blev fel, vill inte ha en klocka i allafall för det har jag redan så de så, de får skicka nåt annat om inte smörgåsgrillen finns. Snacka om att det finns trevliga personer som man kan ringa till för att nåt har blivit fel, fick snacka med en härlig tjej på miljon lotteriet och hon skrattade gott när jag berättade om mitt problem, de har tydligen gjort fel men nu är min smörgås grill på väg och jag fick just ett mess, böckerna finna att hämta på coop, vet ni så glad jag blev :)Så nu ska jag ut och fixa lite ärenden och hämta paket. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: