14 september 2008

Söndag. kl 15.26

Är tröt idag fast jag vet inte varför, har faktiskt sovit bra i natt, Smirre har bara väckte mig en gång. Kanske är därför jag är trött. har suttit och läst hela dan och nu har jag fattat att jag har lät fel bok :( den ska läsas till på onsdag, så nu ska jag läsa två andra böcker, omöjligt. Får huvudvärk bara jag tänker på det. SKIT med. Helgen har varit bra, fredagen var lugn och vi slappade framför tv, lördagen ja den var väl lugn den med, läste en del och tvätta m.m. en ganska vanlig dag alltså. På kvällen åkte vi till P och firade honom, han fyllde i tisdags, vi åt smörgåstårta och spelade spel. E och A var med där och de hade med sig sina Opal smycken, opalerna är otroligt färg granna kan jag säga de skiftade i färger som var helt otroliga, självklart handlade jag då. Skulle inte igentligen men, blev ett halsband och ett par öronhängen.

Är nöjd, det är fint i sina skiftningar, helst när solen skiner på det.
Blev pizza till mat idag, inte bra men jag är så trött på att laga mat så jag kan ..ja vad som helst för att slippa. P och S med kompis sitter och tittar på en film men jag tror att jag somnar om jag hamnar framför tv, får bli senare. Måste se Five days som S spelade in åt mig i går, det är så himla bra. Men i kväll börjar ett annat av mina älsklings program, jag tror att jag har en hemsk sida som jag får utbyte av när jag tittar på såna här äckliga engelska serier

Mord i Sinnet heter det och huvudrolls innehavaren har de läckraste ögon som jag sett på länge, eller det finns självklart andra snygga ögon men hans fascinerar mig skulle nog lätt bli låst av honom om man fick se dem i verkligheten. vet ej varför igentligen för det är ju inga speciella men det är nåt. okej nu lämnar vi det ämnet. Ska plugga lite nu med P det behövs. Tjingelingen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi såg med "Mord i sinnet" i går, maken påstod att det var en film och inte en serie. Vi titta i alla fall och måste säga att det var helt ok... Men ögonen de titta jag inte på! *s* Ha det gott/Pernilla