21 september 2008

En dag utomhus :)

Vaknade 7.15 idag utan klocka, otroligt. Åt lite och fixade till mig hämtade grann flickan sen iväg till UDDEN. Kom lagom till M skulle starta dressyren, den gick bra lite små fel men annars godkänt. Sen var det hoppning inom 30 min, lite stressigt där men vi hann, på hoppningen gick det också bra, han fick ett nedslag ganska snyggt hopp, han satt på halsen och hoppade :) såg kul ut. Sen var det då vila till 13 tiden. Terrängen var jag väldigt nervös på gillar inte att hindren är fasta för det kan hända såna otäcka olyckor med sådana hinder,men det gick så bra så. Dom klarade banan på 3 minuter och inget stopp. Det var hans debut så han skötte sig exemplariskt. Det har varit en kul dag men blåsigt och värk i ryggen då men det har jag nonchalerat, hem då och här har det då inte hänt speciellt mycket idag kan jag då säga, visst ibland behöver man ha en ledig dag men man kan ju bädda sängarna iallafall eller? Ja jag fixade lite att äta för jag var vrål hungrig, så nu sitter jag här och är mätt och belåten, lite smågodis och en katt som spinner, kan man ha det bättre ? Ikväll ska jag sitta vid den nya tv och mysa, har inte suttit där någon längre stund än för den är upptagen av P och hans kompisar, men ikväll ska jag se Mord i sinnet och njuta av storleken (fniss) den är stor, nästan för stor. Nä blir till att ta en dusch och krypa i mys overallen nu är så trött. Tjingeling på er.
P.S. Det kommer komma bilder både här och på bilddagboken från tävlingen D.S.

Inga kommentarer: