18 september 2008

Ryggskott ;(

Hur jäv.. ont kan man ha? Fick ont i ryggslutet igår kväll kan säga att jag inte sovit en blund i natt och idag tog jag mig inte ur sängen, panik. Så denna morgon har varit lite konstig, fick upp P och sen fixade han lite frukost som jag fick i mig sen i säng igen med en outhärdlig smärta. har snart förbrukat all min värk tabletts ranson för en dag, har tyvärr bara Alvedon hemma så det hjälper inte kan jag säga. S min ängel masserade mig länge och väl och det lättade lite för stunden men nu är det tillbaks. Har ringt till kiropraktorn och har fått en akut tid 16.20 så svärfar ska köra in mig, fick inte köra bil. Nähe och allt som ska göras idag då, det bara är här och sticker mig i ögonen. Har försökt sitta vid datorn en stund nu men det blir sängen igen, hatar att vara så här utslagen, är det så sällan.Har min Dugga i morgon med så jag får ligga och läsa boken igen för det är typ vad jag kan. Hatar hatar hatar det här. Regnar gör det med allt skit på en gång. Fy fasen säger jag bara, i dag känns allt bara skit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hua inget vidare det där... :( jag har vart hos kiropraktorn i dag. Då är det 6 veckor sen jag fick mitt ryggskott som den kiropraktorn dessutom kalla "överkurs på ryggskott". Det var helt underbart massage, värmedyna, tens, knäckning på det. Men har ont i kväll. Hoppas du mår bättre i morgon!
Sitta ska man INTE göra när man har ont i ryggen... /Pernilla