29 september 2008

Hjälp jag sjunker igen :(

Ångest, ångest och ångest. Sitter här och ska skriva ett arbete, men får inte fram ett endaste ord, snacka om att må dåligt. Fattar inte vad jag ska skriva och inte en enda är ute så man kan fråga, smått panik nu då. Magen värker och jag får panik känsla. Fick tillbaka ett annat arbete som skulle kompletteras och det har jag gjort men vet ej om det är rätt heller. Fy fasen nu är det jobbigt kan jag säga, vill inte sitta så här, måste ha någon att bolla med men vad gör man när det inte finns någon? Dagarna bara rinner iväg och när man sitter och har tillfälle att skriva så kan man inte. Det är vid dessa tillfällen jag starkt överväger att hoppa av skolan, för man blir så jäv.. nedtryckt i skorna när man hela tiden känner sig värdelös. Saknar mina andra klasskamrater, då hade man någon att bolla med och det var till stor hjälp. Nu har jag ingen :(

Inga kommentarer: