18 september 2008

fredag kl 12.43

Vaknade idag ca 06.00, skit slut har nog inte sovit många timmar i natt. Det värker kan jag säga. vet inte hur jag ska ligga gör ont på alla sidor. Försökte få i mig lite frukost och smörjde mig med Voltaren salvan men tycker inte det lindras nåt precis. Just nu skulle jag kunna ta vad som helst för att kunna slappna av och inte ha ont. Pratade lite med P innan jag åkte, in till kalmar då. DUGGAN gick väl så där tror att jag skrivit allt baklänges el tvärtom mot vad det ska stå men jag får väl komplettera då, no big deal. Fikade lite i gruppen sen fixade vi studiegrupps arbetet och sen hem, skönt med en tidig fredag. Släppt ut Smirre, han gillar solen han med :). Fotade faktiskt idag på morgonen när solen gick upp klockan var bara 06.15 men jag blev glad för det regnade inte, solen gör en på bra humör.Ska iväg och fixa spelcafet nu men vet ej om S vill följa med och hon ska ut och köra så nä jag går utan henne. På söndag ska jag till Udden, är en ridskola på vägen till kalmar, de har en fälttävlan tävling och syrrans M ska tävla, i både dressyr och fälttävlan så det blir en heldag med hästar, lägger upp bilder sen på BDB. Detta är från en annan tävling i hoppning som han var med i. Nä nu ska jag försöka ut och röra på mig lite så Tjingelingen :)

Inga kommentarer: