28 september 2008

Söndag och strålande sol

Söndag och klockan är 11.53 och jag har hunnit massor, tvättat 2 maskiner, styrkt all tvätt (det var mängder), bäddat och fixat och hunnit massera min älskling som har fått ont i sin nacke igen, inte bra. Ska skicka honom till kiropraktorn igen så att det inte ligger något fel. Medans jag då slitit här så sover sonen så gott så, önskar att man kunde sova som en tonåring, helt utslagen och inget väcker en. Nja nu kommer jag väcka honom för annars kommer han inte i säng i kväll. Min älskling är ute och snickrar, kommer att bli bra han visade i går hur han har tänkt sig och det blir kanon, skönt att få det inbyggt, ska fixa taket till våren med men jag har dock inte fattat det redigt hur han har tänkt sig men det får han ta. Solen skiner och jag har tänkt ta mig en promenad till minuten, måste ha pengar i plånboken när jag åker på bingon, det är konstigt vad god en grillad korv är utomhus, måste ha en sådan. Fick en lycko peng av svärfar i går hoppas det blir en liten vinst dag, skulle sitta fint. Undrar lite om skol litteraturen finns som tal band? skulle vara skönt att kunna lyssna och gå samtidigt, måste jag kolla upp. Promenad då. Tjingeling :D

Inga kommentarer: