27 september 2008

Då var det lördag igen och där satt jag och deppa...

Nä deppar gör jag då inte, allt känns ganska så bra just nu, nja ryggen värker men det tar jag. Solen skiner och det är ett härligt väder ute. Åt frukost med nästan hela familjen idag, alltid lika roligt. P kom inte förrän 03.45 i morse så han var inte kontakt bar, förstår inte nöjet med att sitta hela nätterna igenom och spela dataspel. ( skakar på huvudet)Men jag lägger mig inte i det bara han inte sover bort hela dagen och nu är han faktiskt uppe så. Nu kom min hemska son med en stor choklad kaka och gav till mig, stackarn kan ju inte stoppa något i munnen för tillfället, han har så himla ont. Men choklad ja jag tackar och tar emot (fniss). Idag ja vet inte riktigt är en massa som jag skulle behöva göra men har då ingen lust alls, funderar på en LÅNG promenad i solen, eller stryka( låter tråkigt)tvättar gör jag redan, S klagade igår att hon inte hade några kläder men nu har hon strax det. Hon jobbar idag, ända till sex så jag får väl hämta henne för vi ska till svärmor och äta fisk från Nabben, mumma är vad det är. Har aldrig varit en stor älskare av fisk men Men Nabbens är så god. Dom har besök från Skåne och det ska bli kul att träffa dem och sitta och snacka och äta alldeles för mycket för det gör man alltid när man är där, nästan så man spricker, svärmor är suverän i köket kan jag säga. Funderar på att testa ett nytt recept i morgon. Grekisk file med feta och vitlöks bakad potatis. Visst låter det gott, grannen hade gjort det igår och kom in och gav oss, hon tycket vi skulle testa och visst det låter kanon så imorgon talar jag om hur det var. Tjingelingen på er :D

Inga kommentarer: