7 september 2008

Behöver hjälp eller skriker efter den....

Varför kan jag inte fatta hur jag ska göra för att klistra in saker i min blogg????? Det verkar så jäv..lätt men när jag sedan ska göra det hittar jag inte ställena där det ska klistras in, snacka om att få huvudvärk för mindre, menar alla andra har det ju så då måste det vara mig det är fel på. Så jävla frustrerande kan jag säga. I dag har det bara regnat hela dan inte så roligt precis, var ute med katten en sväng men han bar sig åt som en trotsig tre åring så jag gick in igen, önskar att vi kunde släppa honom lös men troligtvis har vi ingen katt mer då. Sen skulle jag plugga då ja det gick ju bra när man inte har den blekaste aning om vad jag ska göra, fattar inte frågan precis. Hoppas verkligen att de andra gör det så de kan förklara för mig. Oftast är det väldigt enkelt när man väl förstår men eftersom de skriver på ett språk som jag inte fattar så blir det lätt omöjligt att lösa för mig.
Tittat på Moonlight himla bra serie och han är så läcker killen som spelar huvudrollen, mumma är han :D Sen är det säsongs avslutning på Tyst Vittne med, tråkigt gillar verkligen det programmet, hoppas det kommer tillbaka snart. Top Modell börjar ju snart så det får bli det istället, är så underhållande att se vuxna tjejer bära sig åt hur som helst, de har då inga spärrar någonstans tror jag. Jag är allmänt tjurig så jag slutar nu ha en trevlig söndags kväll det ska jag ha med alla mina kära böcker. Tjingelingen :D

Inga kommentarer: