26 september 2008

Fredag :D

Sov länge idag, ända till 7.30, skönt den där halvtimmen gör en hel del. Efter frukosten for P och jag in till O-Hamn och tandläkaren, stackarn tycker så synd om honom, de har satt in en slags fjäder i munnen på honom som ska dra ut hans lilla underbett men det ser ut som en hel verkstad och han har riktigt ont, men som man säger "den som vill vara fin får lida pin". Sen hem och han åt lite sen till skolan, jag slappade i en halvtimme sen åkte jag på min massage, så underbart det var. Massören använder sig av varma lava stenar och det är så underbart att ha dem på ryggen, älskar det, så efter en timmes njutning så bokade jag en ny tid direkt för annars blir det inte av, Så nu ska jag tillbaks den 30 oktober. Sen har jag lunchat lite och tog sedan tag i mina land på framsidan, hatar att rensa land men eftersom det är så varmt så växer ogräset väldigt mycket. Vill riva upp landen och lägga plattor eller ha någon snygg färgat grus längs med husgrunden, nu när jag pluggar hinner jag inte med några land, får bli när jag är färdig så nu kan vi lägga igen dem allihopa. Det är inget som växer ändå, jag är värdelös med växter, tyvärr för jag skulle vilja ha en blomstrande trädgård men då får någon annan sköta den åt mig. Ikväll blir det lugnt, funderar på att fixa lite våfflor och se en Irene Huss film, de är riktigt bra faktiskt. Det är inte ofta svenska filmer imponerar mig, men jag gillar Beck och det här är ju något liknande. I morgon ska S jobba, och resten av familjen ska måla, ska bli ett nytt litet hus till veden som vi inte fått hem än, ganska så sent nu men det löser sig väl hoppas jag för varmt vill jag ha i min keddy i vinter. Tjingeling :)

Inga kommentarer: