23 september 2008

Tisdag kl 9.42

Tisdag morgon och den har varit lugn, båda barnen är i skolan i tid och jag har huset för mig själv, känns bra. Har startat tvätt maskinen och bäddat m.m. nu ska jag antingen läsa lite eller ta en promenad? solen skiner så härligt och det är verkligen en höst dag idag, tänkte fota lite. Har beställt massage tills på fredag, jag ryser bara vid tanken det är så skönt så. Min massör använder varma lava stenar och det är en underbar värme, kan varm rekommendera henne. Kroppsverket heter det och ligger mitt i Mönsterås. Ska försöka gå en gång i månaden nu så man håller sig någorlunda mjuk i kroppen. Var duktig i går faktiskt, strök färdigt all tvätt och sen mös jag i soffan till Mord i midsomer, det var ett avsnitt som jag inte sett och det gillar jag. Nä blir nog allt en promenad ändå, Tjingeling på er.

Inga kommentarer: