6 september 2008

kompisarna visade sig vara ett par skitstövlar.

Jag är så trött på alla dessa så kallade kompisar som ungdomar har idag. Ena stunden är man kanon bra och den andra är det helt finito, man får inte vara med det snackas en jävla massa skit bakom ryggen, det rings och låsas att de vill att man ska komma ut fasten det bara är för att vara taskiga. det måste vara ett helvete att vara så jäkla dum alltså. Det är en del som umgås med min son som jag undrar igentligen vad de håller på med, jo visst min är ingen ängel det vet jag men måste man bli totalt ut fryst med jämna mellan rum? Här sitter han nu helt ensam och ringde till en annan polare och undrade om de skulle hitta på nåt, då hör han i bak grunden
- nej för fan ta inte hit honom. Kul att höra det av de som man tror är ens kompisar. men det tråkiga är att en av dessa ska kompisar är ofta hemma hos oss, vi har hjälp honom med både det ena och det andra och detta är tacken man kan bli sne för mindre. Sen är det andra som man har tror att de har varit kompisar som nu har visat sig vara riktigt taskiga rent ut sagt. Jag tycker har han gjort nåt fel så tala om det istället för att bete sig som fnissade skitpratande tjejer för det är precis det dom gör nu. är faktiskt väldigt förvånad att killar idag som ska vara så jäkla tuffa är så jäkla fega när det väl kommer till kritan, när de är ensamma och inte har det hela jäkla gänget bakom sig för det är faktiskt ni som är fega som måste ha dom bakom sig.det är faktiskt sonen som är den starka i detta sammanhang även fast han tycker att det är pest just nu för han sjunker inte ner till deras nivå, han är bara så jäkla besviken på dem som han trodde var hans kompisar men det har visat sig vara ett par rediga skit stövlar som jag då inte skulle lita på för fem öre för kan de göra det mot en så kan de göra det mot flera så tänk på det alla ungdomar, oftast faller man i gropen som man själv har grävt.

Inga kommentarer: