8 september 2008

Hjälp allt slocknade :(

Trött men glad sitter jag här och skriver på min dator, trodde den var borta för alltid, blixten slog ner någonstans här i mönsterås idag och min dator slocknade. Hjälp måste skaffa mig en backup alltså, fick värsta paniken har allt skolarbete på den och alla foton med, måste bli en skärpning om bara lite pengar kunde komma in på kontot så ska jag köpa en lös hårddisk och ha bredvid. Så jag kan då säga att det inte blivit något skrivande på läxan idag så nu har jag en hemska dag framför mig i morgon, hoppas det ös regnar hela dan, nä det vill jag inte för sonen ska på cykel utflykt med skolan ( fniss) det vill han verkligen då kan jag säga ;). Nu ska jag krypa ner hos maken orkar inte med denna dag längre, hoppas nästa blir bättre . Sov gott :)

Inga kommentarer: