9 september 2008

10.07

Pluggar då, eller har suttit en stund, fick lite hintar i går hur man skulle göra om det är rätt eller fel ja det vet jag inte så det märks i morgon. Jag är dock nervös för man vill ju bli godkänd, gillar inte att ha saker efter mig. Regnade en hel del i morse så jag skjutsade ungarna till skolan P var väldigt glad för de skulle ut och cykla i detta väder, tror inte att det blev nåt dock. Ska försöka gå en sväng också har inte blivit så mycket med motionerandet på ett tag så det behövs, ska dock börja på Pilates ikväll, ska bli intressant. Man måste göra nåt så vi testar det ska ju vara bra för axlar och rygg och det behöver jag , har inte så ont nu när jag pluggar men när jag jobbar är det inget vidare.




Nä nu får jag allt skriva lite till på mitt arbete så att det blir färdigt någon gång. Tjingelingen :)

Inga kommentarer: