18 september 2008


Ja då har jag varit och blivit knäckt, ont gör det ju inte men det är en obehaglig känsla när det knäcker till. Mitt bäcken är väl inte riktigt som det ska så det blir att göra två besök till, så förhoppningsvis är det fixat nästa vecka. Har ont nu men inte som jag hade förut idag, det var fördjävligt rent ut sagt. P och hans kompis F var med om en grej idag, F krockade med en bil och det har varit ett himla väsen här hela eftermiddan, men det löste väl sig till slut men jag vet inte riktigt om det gick rätt till dock, tror faktiskt att det blev fel men just nu bryr jag mig inte det gällde ju inte min P så det får den andres föräldrar sköta.Har försökt sätta mig in i min DUGGA i morgon men det har varit svårt för min värk, nu hoppas jag att jag kan ta mig in till Kalmar i morgon bara, annars är det kört. Undrar bara om jag kan sitta så länge, jag kanske får stå och skriva testet? hoppas dock inte det. Nu blir det till att ta sig ner till soffan och TV , ska se Top Modell. En massa knäppa tjejer som tävlar om att bli top modell i USA, men de skriker mest men det är ganska kul att se fotningarna, man inser ju att modell är inget för mig (inte för att jag skulle ha en chans ;) eller skulle vilja det heller. För Glamoröst. Ska ta och titta på Sex and the city i morgon tänkte jag, har hört så mycket om den så den måste väl ses då. Nä Tjingeling på er.
P.S. Håll tummen för mig i morgon, behöver alla jag kan få. :)

Inga kommentarer: