9 september 2008

21.43

Ont överallt, trodde inte jag hade så många muskler i magen, det kan jag då säga. har jag så här ont i kväll hur kommer jag då inte ha i morgon. Det var kul sätt eller ett annorlunda sätt att träna, jag kommer fortsätta, men troligtvis inte S hon blev väldigt dålig efteråt. hon har ju problem med balans väskan i öronen och har därför svårt att hoppa upp och ner eller att resa sig och ta djupa andetag och det var typ allt vi gjorde. men det var kul :)Jag skulle ha läst en hel del idag men har inte sett ett ord, har inte orkat. Hemskt dåligt av mig mig ibland tar det bara stop man orkar inte hur mycket som helst och sen fattar jag inte mycket av det vi arbetar med och det gör ju inte saken bättre , jag får göra mitt bästa annars får jag väl komplettera i efterhand, jag är inte mer än människa. Svärisarna var här en sväng innan vi åkte och nu verkar det som om det är tv på g, intressant. Vi ska få en platt tv av dem, inte illa eller hur. Vi har bara 4 tv apparater innan så vi är i stort behov av en ;)Men inte tackar man nej inte. Mina böcker är på väg med och det känns bra för en del ska vara läst till på fredag, så jag vet vad jag ska göra nu om kvällarna. Men en sak undrar jag om, det verkar som om alla fått från CSN utom jag undrar varför? Jag har gjort precis som man ska men ja ja jag får väl ge det ett par dar annars ringa. Men jag BEHÖVER pengarna, mycket kan jag säga. Men vi vann på systemet på spelcafet i lördags så ca 600 kr kan jag hämta ut där , sitter fint. Det är kul att vinna pengar märker jag och faktiskt så har jag haft lite tur på sistone, hoppas den sitter kvar ett bra tag till, nä blir en natt macka nu sen i säng. Sov så gotti :)

Inga kommentarer: