5 september 2008

Fredag 5/9

Jag har kommit underfull med att jag har hamnat i en bra grupp i skolan och det känns väldigt bra, känns bra att man kan ställa dumma frågor utan att någon tittar snett och jag märkte idag att det är flera än jag som behöver få saker förklarat för sig mer än en gång. Stärkte mitt självförtroende en liten bit. Har gjort ett grupparbete och det gick som en dans slutade redan kl 10.00 så hem och har hunnit med massor, jag har tvättat eller gör nu, dammsugit, lunchat, gått igenom allt på datorn och nu ska jag fixa återvinningen, spelcafet, hämta paket och efterlysa ett paket som vi har betalat för men det har inte kommit, lite lurigt :( Man ska väl kanske inte handla av andra på nätet för man kan ju bli lurade men vad gör man när det är billigare där en i affären. Sen kommer då det största problemet då...VAD ska man ha till middag? det är ju faktiskt fredag det ska vara lite speciellt men har ingen aning faktiskt, det får bli en senare fråga. Ja nu pyser jag då Tjingelingen :D

Inga kommentarer: