17 september 2008

Grå och trist dag

Idag har det då inte varit så himla bra, är skit slut. fattar inte hur man kan vara så trött som vad jag är och ingen inspiration till att göra någonting allas. har ett hus som ser ut som kriget, massor av tvätt och inte snacka om all stryk tvätt sen. jag har massor av böcker att läsa och helst nu till på fredag då vi har vår Dugga. Men vad gör jag då? ja inte är det mycket har surfat runt på nätet i 1 tim nu, jag orkar inte. Snacka om att allt känns skit och till råga på allt så hög det till i rygg slutet, kan knappt röra mig, en otäck smärta kan jag säga. bara det inte är ryggskott, har aldrig haft det och jag hoppas att jag slipper det med. Kanske är efter pilatesen i går, den känns med idag. Ibland känns det som om man har muskler där man aldrig haft förut åtminstone när det gör ont i dem. P var så duktig i går att jag jublade, han pluggade riktigt bra och verkade förstå vad han läste och gjorde om det nu bara kunde fortsätta, det hänger liksom på honom nu. Sen var K och P och simmade när jag tränade Pilates. K fick ont i sin nacke så han tog det ganska så lugnt men P simmade på bra. :) Han behöver röra på sig.
Vad ska man ha för mat idag då, samma fråga varje dag känns det som, är så himla tråkigt att laga mat. Förr älskade jag det men har ingen lust eller inspiration till att hitta på nåt att göra. helst ska det gå snabbt och vara väldigt enkelt. Nåt annat jag tänkt på är mina orkidéer, de dör ju, varför kan jag inte ha någon blomma som blommar? bara gröna växter. Alla säger att orkidéer är det lättaste att ha men hur då jag gör precis som alla säger och ändå så ja de dör bara. TRÅKIGT tycker jag det är för jag tycker att det är en sådan vacker blomma. Nu tror jag att jag ska lägga mig och sova nä jag får nog sätta mig och läsa och vara flitig student hm låter inget vidare. Tjingelingen på er.

Inga kommentarer: