1 september 2008

Måndag den 1/9 2008

Viken huvudvärk jag har vet snart inte vart jag ska ta vägen, hatar den. Idag började skolan igen, lite nervös kom jag till bibblan och mötte en hel del nya ansikten men även tre som jag kände igen, skönt. :) Men det kändes lite konstigt att inte vara med S och C och resten av gänget, saknar er ;(. Dagen har varit full av intressant information, vi dränktes nästan i den känns det som, + att vi satt i en sån där bild sal, vi hade personer på distans med oss på en skärm. Detta var ett nytt fenomen för mig kan jag säga men det gick det med. En intressant föreläsning avslutade dagen och jag åkte hem med denna jäv värk i huvudet. Handlade med dottern, skönt att ha pengar igen. Fixade lite mat men älsklingen står i Kåremo under huven på sin maskin och svär med en mekaniker så honom vet jag inte när jag får hem. Innan sängdags hoppas jag iallafall.Fick tillbaks tenta resultatet och det gick åt skogen denna gång med, nu skiter jag i denna tenta jag får väl gå om kursen sen då, hatar dessa nä fel ord är så trött på dessa lärare så det ska bli skönt att få lite nytt blod på den fronten. Men konstigt nog bryr jag mig inte denna gång, jag kände på mig redan när jag skrivit att det gick åt skogen. Sen vet jag inte om jag måste ha denna kurs eftersom jag byter inriktning nu till våren, ja skit samma jag kan gå den sen efter ändå. Alltid bra att ha. Oj då nu fick S spader i sovrummet det är en spindel där stor som en elefant låter det som, får nog rycka in där en sväng :) ( fniss) den var så liten så men nu är den ute iallafall. Konstigt igentligen att en liten spindel är så farliga för oss människor, ska inte säga att jag gillar dem men så länge de inte syns så stör de inte mig i allafall. Spelade bil bingo igår igen och vann :D 700 kr inte dåligt va det är andra gången jag gör det så tredje gången gillt kanske blir stora potten nästa gång..skulle sitta fint nu till hösten, lite nya vinter kläder kanske :) S ska ut på vandring i morgon , tyvärr ser hennes fötter ut som ett mindre slag fält, hon har tre stora skoskav på båda fötterna, ska bli intressant att se om hon kan gå så långt i morgon, jag får nog hämta i värsta fall. No Problems :D. Ska hjälpa henne med packningen nu tror jag det är ett himmla liv nere. Tjingeling på er :)

Inga kommentarer: