10 september 2008

Onsdag 10/9 kl. 13.07

Hemma igen då och det gick faktiskt bra, man ska kanske vara nervös innan. Hoppas bara att jag blev godkänd men jag pratade hela tiden och det var ju det som vi skulle så... :D Hände en tråkig sak på morgon kvisten, smirre min lurviga vän busade med mina glasögon på bänken och de for i golvet, vad hände jo de gick sönder. Så nu har jag bokat ny tid för ett par nya glasögon, det har jag behövt i flera år men inte tagit mig råd till men nu blir det av. Vet bara att det är jobbigt med nya bågar och sånt, svårt att välja, men jag får ha smakråd med mig in så blir det nog bra. Fick ringa CSN med och där kom det fram till att Högskolan har inte reggat in mig därför får jag inga pengar, så nu försöker jag få tag på dem så jag blir reggad, struligt värre, behöver pengarna kan jag lova. Fick tag på henne nu och det ska lösa sig under dagen, lät ju positivt, pengar till fredag då???? Nu skulle jag behöva dammsuga men vet ni det lockar inte speciellt mycket att göra det, har mest lust att sätta mig framför tv och slappa men tror att det blir en promenad istället, mycket bättre. Önskar ibland att jag hade en städerska, tänk vad skönt att slippa allt detta gnoandet och stressen när man inte hinner(eller vill)Men sen är jag för petig så jag skulle nog städa efter ändå och då kan det vara. Nu går jag ut en sväng Tjingelinegn :)

Inga kommentarer: