3 september 2008

Beroende framkallande ......

Har blivit beroende, vill inte men har fått mani på att läsa bloggar. Har 4-5 st som jag läser flera gånger om dan och de som skriver är bra på att dela med sig av vardagen och det är så skönt att läsa om andras problem eller rättare sagt att andra också har problem för det pratas ju aldrig öppet om det. Jag Gillar öppenheten att man blir inbjuden till dessa människor på ett sätt fast man inte känner dem, nu vet jag i oförsig vem dom är och har sett dem men jag känner dem ju inte. Skolan har börjat igen nu och det ordentligt är totalt skit slut, gör inget annat än läser och läser. Har föreläsningar som avlöser varandra och man hinner inte smälta den ena förrän den andra börjar = man lär sig inte mycket när man matas så intensivt kan jag säga. Har haft konstant huvudvärk sen i måndags och den ger sig inte vad jag än tar, skit jobbigt. Här hemma ser det ut redan och då har jag inte gått i skolan i en vecka än, men jag hinner inte om jag har tur kanske någon av de andra 3 som bor i huset märker att det behövs, fast jag vet vem det blir i slut änden. Nä måste fortsätta att läsa, har en engelsk artikel som ligger och blänger på mig :( Jag kan rekommendera er att besöka en hemsida som säljer Opaler www.svenskopalimport.se
Är en kompis som startat upp ett företag, gå in och anmäl er för man kan vinna ett halsband, det är inget köptvång men mycket att titta på :D. Tjingelingen :D

Inga kommentarer: