21 maj 2009

Torsdag snart fredag ....

Denna dag är snart slut och det är jag med, skit slut. Men har haft en trevlig dag i solen och bra musik. Var en scen bakom Hvita Hästen och där spelade olika lokala band upp sin musik och jag kan bara säga att mönsterås har en hel del talanger på musik fronten. Kom mycket folk med och det är alltid kul. Grillade med familjen super gott, men det är det ju alltid, gjorde mig till och fixade en blåbärspaj med, så vi var ganska så mätta efter maten :) Vi blev utbjudna till P och H en sväng, tanken var att i skulle spela tåg spelet men vi hamnade framför tv och nya Wallander filmen Hämnden. Filmen var bra, lik de andra filmerna, men var för trött för att orka sätta mig in i den ordentligt. Vi for hem och nu ska jag stupa i sängen och förhoppningsvis sova gott hela natten. I morgon blir det köpingen igen då och förhoppningsvis är det flera musikanter då än idag ;)

Sov nu gott alla där ute :)

1 kommentar:

Gunilla sa...

Kommer förbi och vill tacka för din hälsning i min gästbok! Du är så välkommen när du vill...
Ha en skön helg!

Kram Gunilla