11 maj 2009

Besviken på denna dagis nivå......

Nu blev det som vi trodde :( Igår eller förrgår gick P moppe sönder igen...(bara det är tråkigt för vi har snart köpt en ny moped, för alla de delar vi köpt har inte varit gratis precis). Men så igår höll far och som på i garaget och fixade och donade och de kom fram till att den inte skurit utan att något med kolven gått sönder. Fine bra så men men men så var det så här att i lördags kväll när detta hade hänt kom hans kusin hem hit och de satt och pratade. P pappa kom in och sa att moppen var sönder och de fick kolla den i morgon, ca 2 sekunder senare var det sprit över hela m-ås. P frågade varför och han bara flinade. igår då höll de på hela dagen men fick beställa en ny kolvring. Idag i skolan ja jag säger då det, bara en massa smutskastning på hans "skit" moped. På BDB har de skrivit en massa skit om hur dålig hans moppe är och så vidare...men vad är det här? Killarna går i 9:an och på gymnasiet, i mitt tycke är det så lågt som på dagisnivå. Har de inget annat att göra än att sitta och skriva skit om andra? Jag har kollat igenom sonens BDB och han har inte skrivit något om någons moppe när de gått sönder. Nä jag blir så jäv...besviken på grabbarna som verkar vara så trevliga men sedan sticker kniven i ryggen på folk. :(

trött blir jag och ledsen för nu är det för mycket igen och jag orkar inte....

Inga kommentarer: