19 maj 2009

Tisdag 19/5

Sovit någolunda i natt, ganska så utsövd. Blev lite stressigt ändå på morgonen, planerade tiden så bra men nä då klockan lever sitt egna liv har jag märkt. Lämnade sonen vid skolan hämtade E och vi åkte, precis när vi passerade Ålem kom jag på att jag glömt en viktig sak och måste vända. Hade väl inte varit något större problem och göra en berömd u sväng men upptäckte att Polisen låg mig i baken, jäkla surt. Fick åka en bra bit innan jag kunde vända...resultatet blev att vi blev väldigt mycket försenade. Ingen bra början på dagen. Väl inne så han vi knappt träffa tjejerna innan vi skulle iväg och göra vår omtenta...om det gick bra? NÄ.. tror inte det då :( gjorde mitt gamla fel igen, ibland tror jag allvarligt att jag är totalt tom i huvudet. Ny chans på tisdag nästa vecka och tar jag det inte då så mördar jag någon el mig själv. Tillbaka till tjejerna och vi jobbade på bra, bakgrunden blir så fin så. lunchade sedan blev det bara lite små plock tills vi åkte hem. Nu är jag ledig från skolan i 5 dagar, så jäkla underbart. Nu ska jag bara tänka på mig själv vila och promenera, hoppas på bra väder. Behöver vårda min kropp och själ den är ganska så nere just nu, tröstar mig med kexchoklad ;) det e gott det.
Handlade igen gör inget annat, äter alla tonåringar så här mycket? ja jag vill att de ska vara mätta och go så det blir till att handla ihjäl sig :)
Idag kom snickaren med och kollade vår vägg inga problem sa han :) hoppet tändes igen men alltid dessa men han kan hjälpa oss i AUGUSTI !!!! vill absolut inte vänta till Augusti med att riva ut köket, det måste göras i sommar, inte tänker jag stå på altanen och laga mat i vinter heller :( maken får allt göra det själv, eller med hjälp av våra vänner eller nåt annat som vi kommer på. om det bara varit en vanlig vägg men nu är den ju bärande och då blir det värre vill inte ha taket i huvudet om det blir mycket snö precis. Ha vi är på gång i allafall och det gör mig glad :D
Nu blir det snart soffan, krypa upp i ena hörnet med en filt och en kopp the och titta på Navy CIS och sedan The Menthalist, kvällen är räddad och det bästa är att i morgon har sonen sovmorgon = jag med då :D Dottern klara sig själv ser, jag fram emot. :D

Inga kommentarer: