7 maj 2009

Torsdag 7/5

Idag har det varit ännu en bra dag med tjejerna i kalmar, vi har kommit så långt så nu undrar man när det ska vända...vet nojjig som vanligt men det flyter så extremt bra och då blir jag lite misstänksam. men kul har vi, mycket skratt och lite flams. Fick åka tidigare idag för att jag skulle med sonen till tandläkaren, gick bra. om 4 veckor ska vi tillbaka och då ska den ut :D så skönt tycker jag fast jag tror att sonen gillar läget mera :) Tänkte smart för engång skull med när vi var i o-hamn, gick in på Intersport och fick tag på ett par nya skor till sonen med 390 kr som hittat, en sak mindre till examen. Hem S var hemma och möte oss glatt viftande med sina nya naglar skit snygga blev de, ska försöka fota dem och lägga ut dem här.
Blev ledsen idag, läste Aftonbladet och en artikel om en skådis som jag gillar skarpt, Patrick Swayze. han är svårt sjuk i cancer och det kan inte vara så långt kvar nu, för jävlig sjukdom. Vem minns inte repliken som gjorde honom så underbar... Nobody puts baby in a corner. Ja deppigt värre :( Mer från tidningen då..jo britneys ex har tydligen ont om pengar eftersom han ska ha betalt för att passa sina barn ? Hallå vem får pengar för att ta hand om dem som man sätter till världen, tror inte att kändisarna är klocka i huvudet ibland, tack gode gud för att man är en vanlig Svensson. ikväll blir det lugnt, kanske en promenad med S om jag kan lura med henne ;) måste komma igång igen att gå man kliver snabbt ur rutinerna om man missar några dagar. Nä middag står på schemat Tjingelingen :D

Inga kommentarer: