27 maj 2009

Onsdag 27/5

Bra dag men trött så in i norden, vill vara pigg och alert men hamnar bara i ställningar som inbjuder till vila :( Jaja det får gå ändå. har haft en kanon rolig dag med tjejerna och har börjat fatta att det snart är slut, blandade känslor. Vill verkligen ha sommarlov nu men samtidigt vill jag inte mista kontakten med tjejerna. Vi träffas ju till hösten och det känns bra :)Varit och ätit på Thai och det var smarrigt som vanligt, men mätt som två. Hem och fixade lite mat åt familjen, jag hoppade mätt än. En tjej i klassen har köpt sig en spikmatta, idag berättade hon hur bra den är och att den hjälper henne mycket. har läst om flera som gillar dessa mattor och som är intresserade av att köpa dem. de är inte billiga då tyvärr men man kanske skulle satsa på en för besvär har vi alla i familjen och det vore skönt att slipa en del av dem. Tycker bara att det ser lite läskigt ut, som om det gör riktigt ont men M sa att det inte är så farligt, ska ta ett snack med maken det kanske kan bli en sådan. Bra make jag har mattan är beställd, han blev väldigt intresserad blev en följande


Men fasen vad dyra de är, gick på 680 kr, inte med i budgeten kan jag säga då men det ska bli intressant att testa den :)
Fick precis veta av tiagirl att jag betalat för mycket :( så typiskt mig att jämnt rusa iväg utan att kolla läget, men jag betalar bara hälften maken resten så jag säger inget till han. det dom inte vet lider de inte av eller hur ;)
Nu ska jag upp till Per och lämna tillbaka kameran som jag lånat väldigt länge, tack P du är en ängel :) Måste få med mina blues kort med, delar med mig senare i kväll då om jag orkar :)Kramizar alla ...

1 kommentar:

Nettan sa...

Jag har tänkt köpa en också. Jag provade en hårdare modell, med långa spikar. Vilken mardröm. Tyvärr avråder de mig att använda spikmatta, eftersom mitt blod är så tunnflytande... Treo, you know...