9 maj 2009

Lördag fortfarande

Kan bara säga att jag är en stolt mamma just nu till världens vackraste dotter, hon sken i solen i Hembygdsgården. ( torkar en tår i ögonvrån ) Hela morgonen sedan kl 10 har gått i ett rasande tempo, tror inte riktigt att någon av oss han med riktigt, jo E hon var cool lugn ( tusen kramar till henne för det). Det roliga var att S kompis skulle komma till oss och i går höll S ett förmaningstal att hon fick inte komma försent, nä då det var vi som fick på klänningen ca fem i två och då blev hon kissnödig med, av med allt. Stressad nä då inte alls vi fnittrade glatt på toa. Nu är det på väg mot Västervik och slottet där och jag hoppas de får en rolig kväll och natt. Själv får jag väl lägga mig tidigt för jag lär få gå upp kl 04.00 eller nåt sånt och hämta hem tjejerna från bussen, men det gör jag så gärna bara de har haft kul så :)
Syrran kom med och fotade och jag fotade och p fotade så tror att vi har ca 150 bilder :D jag vet lite många kanske men det är alltid bra att ha för många, kommer upp bilder här sen :)

2 kommentarer:

Anette Krantz sa...

När kommer bilderna?

Caroline sa...

Ååhhh vad mysigt med bal. Är nog nästan samma känsla man har när man ser dem i brudklänning kan jag tänka. Själv var jag inte på balen vilket jag ångrar nu i efter hand.Men jag hoppas verkligen hon har en toppen kväll. Ja, bilder vill vi absolut se på henne.
Förstår att du är världens ståltaste mamma.
kram