24 maj 2009

Lördag och söndag 23-24/5

Vilken helg, det har hänt massor och jag är skit slut. Igår var jag ute på köpingen hela dagen, cyklade hemifrån kl 10 och kom hem ca 17.30. På förmiddagen gick jag med B, var faktiskt skapligt väder, berodde lite på var man var, för på visa ställen var det varmt och skönt men på vissa skit kallt. men det var gung i musiken och massor med folk i alla olika åldrar. mycket folk och då = mycket fylla, men i det stora sköte sig alla som jag såg i allafall. Var dock mycket ungdomar som sprang omkring onyktra och det känns lite jobbigt. På eftermiddagen kom P och H in till köpingen tillsammans med min älskling. vi gick och tog en öl (inte jag då ) och satt och lyssnade på olika band, det är mysigt värre. Hem en sväng och fixade lite mat, S skulle till en kompis och grilla så hon försvann ( kul) Vi andra åt och sedan åkte vi hem till P och H. J och M var där och vi satt och pratade mm, killarna försvann upp till T och J för där var det fest som heter duga :) Men det kändes att man gått hela dagen och vid tolv tiden åkte vi hem, sonen var med oss då, han bara innanför dörren när S ringde och vill hem, hon hade kramp i fötterna ? jo det kunde man visst ha enligt henne då. Hela familjen stupar i säng och har nästan somnat då ringer telefonen. Sonens kompisar som tror att de är så roliga så men nu har vi det inspelat så ....... blir så trött på dem bara, så barnsliga så. Sov väll till halv sex innan smirre började :( orkar snart inte med detta längre, han för ett jävla liv på morgonen, fattar att han vill gå ut men det är svårt när vi sover ju.
Tvättar, solen skiner så man får passa på. har klippt vår gräsmatta och även den på andra sidan cykel vägen, skit slut. Duschade och sedan in till kalmar ( hmm) hittade faktiskt kläder till sonen och avslutningen = SKÖNT. Hem och fixade middag och nu har jag gått i strejk, tänker inte göra ett handtag mer i kväll, jo, vi ska fika så det ska jag göra och njuta av lite goda biskvier :) Hoppas alla ni haft en bra helg. Och Du tiagirl jag skickar dig en kramiz det är du värd :)

Inga kommentarer: