11 maj 2009

Smärta :(

Så ledsen jag är, tror att detta kommer knäcka mig snart. Varför? Varför måste det bli så här har de inget annat att göra än att vara taskiga och snacka skit. Nu har de bombarderat hans BDB med elakheter, printat av saker som de har pratat om med varandra. Alltså alla kan läsa det även de som inte vet vad det igentligen handlar om och bara dömer istället. varför måste man vara så mot en kompis? varför måste man hela tiden tjafsa om bagateller? varför kan man inte bara vara ledsen för sin kompis moppe gått sönder och visa lite sympati? Vart fan är vi på väg någonstans????
Nu vet jag då att min kan med, han är ingen ängel på något vis men jag kan förstå hans frustration när det bara går fel och han bara får skit hela tiden. jag förstår att han "ballar" ur och gör, säger duma saker det skulle jag med göra. Nu skiter jag snart i konsekvenserna och startar ett krig, får dra in föräldrar för skolan verkar ha lagt ner...

Det gör ont att se dig gråta
Det gör ont att se dig lida

Inga kommentarer: