14 maj 2009

Torsdag 14/5

Var nog nyttigt att promenera så mycket som jag gjorde i går, har sovit hela natten utan att vara uppe en enda gång. Super skönt. Har skjutas sonen till skolan, hoppas verkligen att delarna kommer idag så de kan plocka ihop moppen igen, han behöver det. men idag gick det lättare att få upp honom och han var inte så orolig som i går, kan bara hoppas att hans dag blir bra. Var det någon som såg delfinalen till Eurovision? jag såg bara slutet men det var väl ganska okej bidrag som gick vidare, Sverige var kul men jag gillar Islands bidrag så det var med kul att det kom med, Annars har jag nog Spaniens bidrag som favvo. vet inte varför men den har fastnat liksom. Maltas är också bra, har nog flera favvos märker jag ;)Ikväll krockar det tyvärr med medium så det blir att banda nåt av det, för jag vill se båda. vet inte men melodifestivalen har spårat ur lite, är inte lika viktigt att titta längre som det var förr. I går hade min film premiär Änglar och Demoner :) ska bara se den älskar böckerna. Hoppas det blir nu i helgen, problemet är att vi är flera som ska med och vi får inte ihop det så alla kan samtidigt men men jag går väl själv annars.
Nu ska jag strax åka och hämta E och sedan in till kalmar, vi ska tillverka en lampskärm ( vet ej hur) som jag ska ha på huvudet i vår pjäs. Sedan måste vi fixa det sista med musiken och spela in det Blir en kanon dag, det känner jag på mig :)

2 kommentarer:

Caroline sa...

härlig syn lampskärm på huvudet ;)
Är det en pjäs för allmänheten eller bara för skolan?

Jag tycker det är starkt av din son och gå till skolan även om de är elaka mot honom. Men stackarn lider med honom, vilken klass går han i slipper han köpingen snart med allt skit?
Kram

Tgirl sa...

Nu när jag har din blogg uppe kan jag ju ta och kommentera en massa....går ju itnen när man läser bloggen i rss, därför jag är så slarvig med att inte kommentera!!!

1. Jag vill väldigt, väldit gärna se ett foto av dig sedan med en lampskärm på hvuudet.

2. A&D pratade vi om att gå och se på faktiskt, å va lite sådär romantiska! :)
Men jag satte i halsen närhan antydde att den var typ tre timmar lång så det måste jag kolla upp först. Jag klarar ju inte av att sitta så länge, dels för värk och sen blir jag rastlös och sen har jag stissat upp mig sådant så jag blir hysteriskt röksugen NUUU.