4 maj 2009

Måndag 4/5

Måndag igen, helgerna springer iväg och jag känner mig skit slut. tog mig nästan inte ur sängen i dag, fattar inte denna trötthet. idag har gruppen jobbat stenhårt, vi har redigerat vår film och vi har skrattat massor. Gillar min grupp, det är störtsköna tjejer, gillar dem starkt. Alla bjuder på sig själva och det finns inga problem som vi inte löser på det ena eller andra sättet ;). Hem, möttes av en glad kisse, slängde ut honom i det soliga vädret som ibland blev regn. Vädret är ett fenomen som är väldigt konstigt. Jag satta mig sedan med en kopp the på altanen med en massa papper framför mig, gick igenom tentan och mina fel, känner att det blir svårt att hinna läsa in sig tills på onsdag. lite ledsen med för att jag behöver göra om musiken när jag väl blivit godkänd en gång men vad har man som student att säga emot en lärare, hoppas bara att jag kommer ihåg allt nu. Åkte och handlade, inte så kul att stå i kassan och upptäcka att man inte hade något minuten kort :0 det låg i makens plånbok...men min älskade dotter var ju med och betalade så snällt, nu är jag skyldig henne pengar inte lika kul.
I morgon ska vi besikta husvagnen i kalmar, inte jag för jag har aldrig kört den och jag får inte heller för jag har inte tillräckligt med bokstäver på mitt körkort, tro att det blir svärfar som gör det, undrar dock om vi kommer ut nåt med den??? kanske en sväng till Öland. Måste jobba så mycket som jag kan för att få in lite pengar. nä måste läsa mera nu och verkligen försöka memorera allt, hur nu det ska gå till? Men jag gör så gott jag kan för nåt mera kan jag inte göra eller hur :) Ha en trevlig kväll....

Inga kommentarer: