13 maj 2009

Onsdag 13/5

Vilken dag, den har varit underbar :)
Den började inte så kul i oförsig. Väckte sonen och han var depp kan jag lova, ville inte till skolan. Men han måste känner mig som världens elakaste men han måste klara av det som är kvar. Satt med honom utanför i 10 min innan han gick in med en stor klump i magen, kändes inget vidare jag lovar :( Hela vägen in till Kalmar mådde jag skit och hade gråten i halsen, skit jobbigt är det. men måste säga det att mina klasskompisar är otroliga, vilka godingar de är :D Idag har vi spelat in en låt som ska med i vår pjäs. Vi skulle sjunga in den med skalor och jo då det gick så bra så...( FNISS ) inte va!!! Den ena gick snabbare än den andra så det skippade vi, vi skulle sjunga två stämmigt på en gång. ja ni kan förstå vad vi skrattade..det är svårt att få ihop det men skam den som ger sig, vi fixade det till slut.
Sedan skulle vi fixa i ordning själva scenen, då blev det strul eller inte igentligen men luften gick ur oss när läraren stirrade upp sig lite men som sanna proffs som vi är så löste vi det med, vi är kanon bra tjejer :)
hem, handlade med sonen, som hade haft en ganska hyfsad dag ändå, skönt det. Hem och fixade till mig lite sen blev jag hämtad av B och L. Ut till oknö. Kommunen hade ordnat Oknö going och det var lyckat. Solen sken lite bris och ett underbart sällskap så vad kan man mer begära :) hem fick gå en sväng till med maken, men nu känns det i benen och jag ska slänga mig ner i soffan och se Extrem och sedan grey Anatomy ..ja det är nog allt för idag. Inte så illa eller hur ;)

Inga kommentarer: