9 maj 2009

Lördag 9/5

Japp då var vi här då, Bal i dag. I flera månader har det planerats klänningar, hår uppsättningar och smink tips. vad man ska dricka? vilka skor ja det har varit hur mycket som helst men äntligen är allt klart. Goa E kommer nu vid tio och ska börja med hår och smink, sedan blir det dusch och sedan klänning på för fin justering. S är så nervös att frukosten åker upp och ner men det kommer att gå bra. Blev dock lite orolig i natt då åskan small ovanför oss och det ordentligt, regnet öste ner och jag tänkte en massa skit men solen skiner och nu gäller det bara att sätta fart och göra S dag minnesvärd.
Vi får hålla tummen på att älsklingen min kan komma från det han gör nu och titta på sin vackra dotter i hembygdsparken för det vill hon , han med förstås.
Idag önskar jag att jag hade Photo shop, tänk vad mycket man skulle kunna göra med bilderna då men men jag kan inte med det så det blir till att lämna in bilderna och få dem som kort, har lite planer på en scrapbook (felstavat) som jag ska göra med blandade bilder från bal och student som ett minne till henne, som tur är har jag några som är duktiga på sånt som jag kan fråga och det känns tryggt. Nej nu måste jag sätta fart, har fixat en kamera till, en lite proffsigare än min, bättre att ha för många en för några.Måste bara hämta den hos P först men det är en baggis. Återkommer efter tre idag och lägger in lite bilder, ha en underbar dag :)

Inga kommentarer: