31 oktober 2010

Söndag den 31 Oktober 2010

Söndag så underbart men så kort, denna helg har sprungit ifrån mig och jag önskar att det vore lördag idag istället för söndag. Har tagit tag i min rapport och börjat lite smått, vet dock inte om det är rätt, men så brukar det vara för mig. jag vill helst se någons annans arbete för att förstå upplägg mm och sedan kan jag skriva utan problem, nu har jag ingen att kolla på eller att bolla med så då gör man som man tror och håller tummen på att det är rätt.
Igår var det festligheter i Blomstermåla och jag hade gärna åkt dit, gillar verkligen Sara L men ensam är inte kul och priset var inte riktigt för min tomma plånbok just nu så det blev till att plugga istället varvat med tvätt och stryk. otroligt en sådan rolig lördagskväll jag hade. Resten av familjen låg och snörvlade i soffan är där kunde de vara och behålla sina baciller för sig själva.
Har precis varit ute och gått dagens andra promenad, först med maken sedan nu med grannen, är skönt väder ute faktiskt fast det är grått. Men det blir till att skriva lite till och sedan lite mat och efter det så stänger jag av datorn, nu får det vara nog för denna helg. Ha det så bra Kramizar :)

Inga kommentarer: