22 oktober 2010

Fredag den 22 oktober 2010

Uppe med tuppen och åt frukost med familjen, mys. Sonen var skit trött men upp kom han och sedan var det dags för möte, allt var bra :) visste jag ioförsig men det är alltid kul att höra det. Vi gick igenom det mesta och det var skönt att åka därifrån och veta att allt var bra. Hem och gör lite smått och gott tills det blir dags att sätta sig på bussen in till Kalmar, kan säga att på snart 4 år har jag inte åkt buss en endaste gång men det känns meningslöst och onödigt dyrt att ta två bilar in när jag kan åka med S hem. ikväll har vi inget planerat och det känns bra, min förkylning har inte gett med sig och jag börjar bli lite väl depp över detta men men bara att gilla läget. Däremot så blir det att möblera om i sonens rum IGEN ;) han har dille på det just nu och just nu har han fått för sig att soffan vi ska göra oss av med vill han ha en del i sitt rum :/ vet i tusan hur det ska gå men vi gör ett försök, eftersom det är en hörnsoffa så kan man plocka ner den i en två och en tre tresitsig del så vi får kolla oss fram. Önskar att vi kan tapetsera om med men det kommer det finns med i planeringen. Mannen och sonen ska göra klart plattorna i helgen och sedan får vi försöka få hem veden, vore skönt att ha den på plast om det kommer mer snö. Nu blir det lite hushållsarbete innan bussen går. Ha en bra dag :)

Inga kommentarer: