6 oktober 2010

Onsdag den 6 Oktober 2010

Hjälp jag hinner inte med allt som jag vill :( tiden och dagarna bara springer ifrån mig och jag får verkligen prioritera vad som ska hinnas med. Efter en mycket givande helg med härligt sällskap och gottis så var det dags att ta tag i vardagen igen, har bara denna vecka och en till kvar på min praktik och det ger mig gåshud. Vill inte till skolan är så förbenat trött på det men jag vet att när det väl är dags så tycker jag det är kul med, allt har sin tid bara ;) Mitt arbeta är färdigt, ska bara häfta ihop dem och det tänker jag göra i morgon och förhoppningsvis kan jag dela ut dem till barnen på fredag, det vore roligt. Föräldrarna fick se den ikväll på f-mötet och de tyckte det var en bra grej och det blev muntra skratt åt svaren som barnen hade gett ;) kan ju bara hålla med, jag skrattade en hel del när jag intervjuade dem. Barn är för härliga.
I måndags var jag och fick mig en behandling som hette duga :D jag fick Thai massage. Gudomligt skönt och jag mår så mycket bättre än innan, värken i nacken är väck och jag sover om nätterna :) man kan inte klaga dit kommer jag att återvända för det var värt varenda öre. Förkylningen däremot den har bitit sig fast ordentligt, går i vågor och just nu är det skit jobbigt, feber och snuva ena dagen och pigg den andre det kan göra en galen, tur att min vän Treo finns och hjälper mig genom vissa dagar ;) Men envis som en åsna är jag så inga sjukdagar här inte, räcker med de tre som jag redan har. I kväll är det dags igen :D dags för Grey Anatomy. Har saknat alla intriger och kärleksproblem och man kan ju lugnt säga att det var riktigt dramatiskt i det sista avsnittet. Så tänd ljusen och kryp i jogging stassen och ner i soffan, ta med en näsduk för säkerhets skull ;)S har bakat med så en liten fika slinker nog ner perfekt mellan intrigerna ;) Nähe ha det så bra och krama varandra :) Tjingelingen.....

Inga kommentarer: