14 oktober 2010

Torsdag den 14 Oktober 2010

Har hela dagen gått runt och trott att det varit onsdag ;) kan ju undra lite var den dagen försvann. har gått på sparlåga och har väl sköt mig ganska så okej men känner att det ska bli skönt med helg, kroppen tar stryk av förkylningen och aldrig få vila riktigt. Men det är snart slut på VFU och det är lika vemodigt som vanligt, igentligen är det sista dagen i morgon men ska ta igen 3 dagar nästa vecka eftersom jag var sjuk i början. Måste även ta tag i Rapport skrivningen och jag skrev faktiskt lite igår men det försvann :/ sparade men finns inte i datorn. Kan ju hoppas att det inte händer flera gånger ;)Men började läsa en av alla böckerna som vi ska läsa i går och den var faktiskt ganska så intressant, handlar om IUP och det betyder individuell utbildningsplan. Så jag antar att nästa grej kommer att handla om det , har inte orkat sätta mig in i det än.

Finns en hel del att göra men jag orkar inte är så jäv... trött på allt just nu och jag vill bara sätta mig ner och gråta ibland, men har lärt mig att det hjälper enbart för tillfället, bättre att ta tag i det som ska göras och få det överstökat så att man kan sätta sig ner med gott samvete istället, gråta får jag göra en annan dag.
Nu har jag inga flera ord så kram

Inga kommentarer: