24 oktober 2010

Söndag den 24 oktober 2010

Jobbig natt, någon i vår närhet ( grannar) hade fest och sjöng så bra så :/ jobbigt när man är trött men de slutade till slut. Har annars väldigt bra grannar så jag klagar inte på en fest då och då men ibland blir det lite för mycket av det goda :)Annars har dagen varit lugn och sansad, den var vikt åt att plugga men konstigt nog har jag inte gjort det så mycket man kan ju undra varför???? Istället blev det promenad och lite snack med B, var ett tag sen. Sedan tvätt och bäddat rent, hann med att sticka till Sporthallen och se tjejerna spela handboll, de vann med 35-16. Är alltid kul att titta på när de spelar. Det händer ständigt saker och jag bara älskar det, tyvärr blir det för sällan som jag går bara, får skärpa mig. Gick dagens andra promenad hem och det var skönt, pratade lite med svärrisarna som var hemma när jag kom, vi stod och kollade in alla plattor som mannen slitit med hela dagen blir kanon bra. Fixade Tacos och har även diskat som en bra husmor ska ;) nu blir det en dusch och sedan soffan, läsa det gör jag i morgon ;) jag hinner nog ( förhoppningsvis) det är ju "bara" en hel bok på 277 sidor med vetenskapliga ord precis som jag förstår men varför oroa sig man kan bara göra sitt bästa och det gör jag så det får bli som det bli, nu ska jag ta hand om maken skolan får vänta helt enkelt. kramizar till er :)

Inga kommentarer: