25 oktober 2010

Måndag den 25 Oktober 2010

Måndag och pengar på kontot ;) kan det bli bättre? Dagen har tillbringats i Kalmar och en föreläsning som faktiskt var ganska intressant, dom är sällsynta ;) Efter arbetade vi stenhårt med vår gruppuppgift och den lämnades in med, skönt att ha det klart. Hem och snackade med kidsen ett tag sedan blev det då frissan. Var riktigt nervös när jag åkte dit, gillar inte att klippa håret precis det har en förmåga att bli så kort. Troligtvis pga att jag klipper mig typ en gång per år ;)Men det gick bra, var en trevlig tjej som klippte och förklarade för mig att mitt hår är inte tunt, slitet ja men inte tunt. Nu fick jag det bekräftat iallafall. Hon klippte också upp det lite grann så jag ska hinna vänja mig och för att ev ta mera nästa gång. Hela besöket kändes kanon bra och dit går jag gärna igen, det heter Salong Hårsmedjan. Hem och pratade med farbror som berättade om en otäck olycka vid bron i Ålem, inte roligt allas, tur att mina nära och kära inte var inblandade men känner för dem som miste någon är alltid lika fruktansvärt. Hem och fixade lite mys med kidsen, gjorde våfflor, inga sura miner vill jag lova och gott var det med. Nu sitter jag och läser min bok och som ni märker så läser jag ju inte ;) hamnar överallt utom där jag ska vara ...i boken. Men känner mig lite splittrad, ska snart iväg på möte med nattvandrarna och känner att jag kommer inte in i boken så då kan det lika väl va, läser mer i morgon.

Ha det gott :)

Inga kommentarer: