16 oktober 2010

Fortsatt lördag :)

Kan numera säga att jag och min familj är stolta ägare till en alldeles ny Cross trainer ;)S har tjata en längre tid men dom är så hemskt dyra :/ idag fick jag ge med mig och stå för halva kostnaden :( inte kul men nu gäller det då att bränna lite fett och använda den med, får väl börja lite smått och se om förkylningen tillåter det, annars kan jag ju ha den som prydnad ;)Kan säga att det är jobbigt, prövade bara i affären och blev varm :0 så helt fel kanske det inte är. Så i vinter ska det svettas i detta hus. Det skadar nog inte om alla ansträngde sig lite.
Var en sväng nere på idrottsplatsen och lite folk var det allt men kallt som fasen tur att solen sken och värmde oss där vi stod. Vilka som spelade har jag inte en aning om men slet gjorde de ;)Mer folk var det i Kalmar inhandlade mig en ny bh var väldigt länge sedan märkte jag då de hade stigit i pris med stormsteg :0 svindyrt men kanon fin nöjd :)Känner att jag måste kosta på mig lite själv ibland också inte bara på resten av familjen. Nu blir det mys i soffan och kladdkaka som dottern har bakat lite tv med inte helt fel :) ha en bra lördagskväll

Inga kommentarer: