10 oktober 2010

Söndag den 10 Oktober 2010

Söndag en dag för en latmask som jag, låg länge hela familjen och sedan en lång frukost. När jag satt där och åt kom jag inte undan längre, jag var tvungen att titta ut och då självklart ser jag mitt land :/ mitt land som har en förmåga att växa igen ;) Förstår absolut inte hur ogräs kan växa så snabbt. Men jag tog tag i det och nu är båda landen höst fina och hann även med att plantera om två små kärleksört som kissen nästan tagit död på, nu får vi se om de trivs bättre på framsidan. Hann inte så mycket mera än att fixa till oss Sara och jag och åka in till Kalmar. Vi var bjudna till härliga S på partyline oh jag älskar alla ljusen och mest sakerna som är till. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst, men jag lyckades behärska mig och notan stannade på lagom 119 kr. Fick godkänt av mannen ;)In på Maxi en sväng och där gick det åt mera pengar men vad gör man mat behövs ju. Hem och fixade middag och sedan efter disk och plock och dusch tar jag nu kväller och myser i soffan. Så ha en trevlig söndagskväll :) Kramizar

Inga kommentarer: