9 oktober 2010

Lördag den 9 Oktober 2010

Solen väckte mig idag och det är precis en sådan här dag som jag behöver för att ladda om batteriet just nu. Sovit har jag gjort hela natten och det var väl behövligt efter gårdagen. idag har jag insett vilken otrolig tur jag har som fått uppleva så mycket med min farmor eftersom hon varit med så länge och vad mycket hon har givit mig i ovillkorlig kärlek. Jag kommer aldrig att glömma henne och allt hon varit för mig i olika perioder av mitt liv utan nu kommer jag bära henne med mig i hjärtat och minnas. Åkte ner till Ålem och plockade ihop hennes kläder idag och det gick bra, personalen är underbar och så ledsna att hon är borta, men ändå säger de som jag att det är skönt pga av att hon hade sån ångest över livet så var det bättre detta som hände men det kunde skett på ett annat sätt. Ja livet går vidare och jag åkte hem till min Farbror och vi pratade länge sedan hjälpte jag honom att städa av lite inte lätt att vara 72 år och ha dålig syn man ser ju liksom inte att det behövs städa då ;) men nu är det bättre och bättre får det bli en annan dag, han skulle ut på sjön och lägga nät. Jag hem och vi fikade lite sen tog S och jag oss en promenad, är ett underbart väder så igentligen är det skam att sitta inne, men ska ut strax och börja måla plank orkade inte bara just nu utan ville surfa runt lite här först.
Har fått lite problem med att andas :( känns tungt. Om jag inte har blivit bättre nästa vecka tänker jag besöka farbror doktor, vill inte men skiten slutar ju aldrig :(

Mitt projekt i f-klassen är klart och jag ska börja med Rapporten, skriva lite varje dag så är det snart klart, har en hum hur jag ska få ner det på papperet och har jag tur så funkar det ;)

Nej ut var det ha det så bra :)

Inga kommentarer: