19 oktober 2010

Tisdag den 19 Oktober 2010

Höst när man säger det så låter det inte så farligt för jag har en bild av höst i mitt huvud och det stämde inte in med vädret idag. Regn och grått och blåst och allmänt tråkigt. Dagen bland barnen har varit underbar precis som vanligt, känner verkligen lite separationsångest nu, sista dagen i morgon. har köpt glass och bakat till de vuxnas fika. Men samtidigt känns det ganska så okej ändå, nu är jag klar med denna bit och det är dags att ta nästa steg mot skolans sista dag :D

Har haft en bok som vi ska läsa men har liksom inte haft tid eller ork ( lurar mig själv) och igår kunde man börja göra quizet som tillhörde den boken. jag i min enfald tänkte att jag kunde ju testa och se om det funkade utan att ha läst hela boken och hejsan vad det gick åt skogen, 2 av 6 :/ men efter 30 min fick man göra om dem och då blev det 2,2 p. fattar inte riktigt hur de räknar men inser att läsa boken är nog inte helt fel ;)Det börjar vi med i morgon, ikväll har jag skrivit klart min Rapport ( inbillar jag mig i allafall) tror till 100 procent att den kommer komma tillbaks med orden komplettera ;) men det kan jag ta men inte just nu. Nu är jag trött på att plugga och skulle väl igentligen läsa lite men tänker faktiskt gå ner med ett glas mjölk och en nybakt kaka och titta på tv, plugga gör jag i morgon.Idag har huvudet varit värre än vanligt, och lite feber med men panodilen håller mig på benen fortfarande men ska bättra mig efter praktiken och besöka farbror doktorn tror jag, är nog lite mer fel än vanligt ;)

Så ha det så bra och en massa kramizar till er som läser....skriv gärna en rad även om det bara är ett HEJ ;)

Inga kommentarer: