17 oktober 2010

Söndag den 17 Oktober 2010

Söndag och jag sov så gott när telefonen ringde, glömt oj inte bra fick en herrans fart ska ni veta. Var ju idag som jag skulle till kyrkan kl 10 och så ligger jag och myser i min varma säng men jag hann, snabbast i Texas ;) Men jag vet inte har alltid funnit en ro i kyrkan, är inte djupt troende men visst något finns det ju ( min åsikt)men idag var det drygt, tyckte prästen pratade i oändlighet, om relationer!! visst det var bra men ack så tråkigt att lyssna på men det fanns annat bra att lyssna på, en kör. De var väldigt duktiga och livade upp tillställningen ordentligt med sin svängiga musik. Det var bara farmor som de läste upp idag 99 år 4 mån och 16 dagar blev min älskade lilla farmor, inte illa. Efteråt följde jag med min farbror hem och vi fikade och satt och pratade bort en timme el nåt. Kändes bra att sitta där och prata om allt mellan himmel och jord. Hem sedan och drog med mig grannen på en liten promenad runt kvarteret, måste ju få tillbaks mina krafter någon gång och frisk luft har ju ingen dött av precis, solen sken så skönt men kallt i vinden. Men det är väl bara att gilla läget vintern är på väg.
Fick värsta rycket och satte igång att röja undan nere i källaren, tanken är ju att Cross trainen ska få plats med :0 vet dock inte hur men just nu står den färdig monterad och redo för oss mitt på golvet framför tv så i morgon är det bara att sätta igång, har lite blandade känslor för detta men ska ge det en chans. Har ju läst om andra som gått ner massor med att använda sig av en sådan här så lite kanske det kan försvinna. Ikväll är det The Event, gillar den serien så det ser jag fram emot däremot inte att mannen åker men så är det och jag gillar läget, det är snart torsdag igen ;) Ta det lugnt i kväll och mys med era nära och kära :)

Inga kommentarer: