16 oktober 2010

Lördag den 16 Oktober 2010

Har en en helvetisk huvudvärk som snart driver mig till vansinnighet :/ Inte ens min bästis treo får den att försvinna. Men solen skiner och jag vägrar att bli ledsen och lägga mig nä ut i friska luften får det bli. Är något spektakel i Mönsterås idag så man får väl ta sig dit och titta lite :) kul när det väl händer något, sedan blir det troligen en sväng in till Kalmar och titta på en Crosstrainer :0 S har fått för sig att vi behöver en sådan och att jag ska betala hälften, undrar om hon tycker jag behöver banta lite ;)Nä men en dag i Kalmar är väl inte fel utom för plånboken då, men just nu är den så tom som den kan bli så det blir svårt att handla mer än med ögonen. Ska dock kika efter både jacka och stövlar som jag är i stort behov av, kan ju inte gå i mina convers hela vintern då är jag garanterat blöt om fötterna ;) S kom upp för en stund sedan, lite trött och väldigt förvånad över att ha sovit så länge, men är man ute och svirar till 2 om nätterna så tar det på krafterna, jag som också var uppe länge eftersom jag hämtade dem fick bara sova till 9 men det var okej ändå, förutom huvudvärken då :/ Det verkar ha varit en rolig kväll efter vad hon berättar och det är kul att höra efter gårdagens spektakel så behövde hon det, det tar på krafterna att bli oskyldigt beskylld för saker som man är helt oskyldig till och till mig som är den stora boven i detta drama har ingen hört av sig, man kan ju undra varför ;) Jag förklara så gärna mina ord om de vill höra dem men det är lättare att vara sur och ha en anledning till att spy galla över andra än att ta tag i problemet och få det ur världen, tyvärr. Nog om detta men bli inte förvånade om det kommer en fortsättning.....

Har skrivit på Rapporten idag och har fått ihop 8 sidor :0 man får ha 4-5. Det försvinner ju några när första sidan försvinner mm men det verkar vara lite mycket just nu och inte är jag klar heller men orkar inte mer just nu då huvudet snart driver mig till kanten... men klar ska jag bli innan onsdag och i morgon ska jag be om hjälp med en Power point och skicka in den med, ska avsluta detta kapitel med stil ;)Betyget blir väl därefter men är helt nöjd med ett G så jag klagar inte. Nej nu ut och njut av solen alla månge kramizar till er :)

Inga kommentarer: