29 oktober 2010

Fredag den 29 Oktober 2010

Idag blev det sov morgon för tre av oss och det var så skönt men jag vaknade när dottern skulle åka. Hon har tentat idag och det gick väl så där. När jag hör och ser hur hon pluggar får jag ångest, dessa jäkla tentor kan driva en till vansinne för man har aldrig en aning om vad som kommer eller vad man ska plugga på :/ Man tycker man är förbered så kommer man dit och det ser helt annorlunda ut ja ja det är ett avslutat kapitel för mig just nu i allafall och det känns underbart. Däremot skulle jag plugga hela denna dag men eftersom jag plötsligt igår fick huvudvärk var jag tvungen att städa först idag, så behövligt. Får ångest när jag ser hur skitigt det är här hemma men vad gör man när tiden inte räcker till. Nu fick jag ta av plugg tiden och det gjorde iför sig inget för tråkigare bok har jag nog aldrig läst :/ Fattar inte mycket och varför ska man kunna allt sånt där konstigt för?? Han med att fixa min Kvalitetsredovisning från skolan ( jag tror det är rätt)Ska ju jobba med dem nästa vecka och lika bra att vara ute i god tid. Idag har jag även varit på Apoteket och inhandlat mig rengörings grejer ( Aco)


Är det någon som har erfarenhet av dessa produkter så skriv gärna en rad, måste ha något för just nu är min hud bara skit.Tänkte i allafall testa detta och se om det blir någon bättring :)

Ikväll är det sammanslaget, en massa olika sporter nere i sporthallen och en massa ungdomar, det blir till att ut och vandra lite. Är dock inte orolig för de flesta sköter sig exemplariskt på alla sätt och vis och det gör nästan alla de andra med. Så nu lite tid med familjen men det blir inte lätt för maken lägger plattor ute i mörkret ( med lampa då förstås ;) sonen spelar WoW och dottern spelar Sims alltså bara jag kvar, får mysa med mig själv ;)

Ha en trevlig fredagskväll alla :)

Inga kommentarer: