30 januari 2010

Lördag den 30 januari 2010

Mitt inlägg försvann :( hade skrivit massor och det bara försvann. ja ja det är bara att gilla läget. Sitter här vid datorn och resten tittar på en hel sjuk film Gamer de slaktar varandra, orkade inte se. när jag ser på film ska det vara bra och underhållande men det var då inte denna. Ikväll är jag depp vet inte varför men det är en jobbig känsla och jag vill inte ha den, det är ungefär som att någon delar mig på mitten.Jag önskar jag slapp det men det återkommer med jämna mellanrum och då kommer detta tråkiga över mig som ett brev på på posten :(
hela denna dag har gått och jag har inte gjort en endaste vettig sak vad håller jag på med? hela huset håller på att förvandlas till en soptipp, måste verkligen ta mig i kragen och ta tag i mitt liv men just nu har jag ingen lust verken med det eller nåt annat. Känner inte ni ibland att något håller på att hända men man vet inte vad? en sån där känsla av overklighet, jobbigt eller hur. har känt det så nu i ett par dagar och har verkligen försökt nonchalera det men det är omöjligt, det bara tränger sig på mig liksom. Saknar mina tjejer något kolossalt, att bara vara och prata och skratta...har inte det i min studiegrupp just nu. Tro mig det är inget fel på den, de är ett gäng härliga människor och en go blandning men det är inte vår grupp. jag vet att man ska kunna jobba med alla och det kan jag också, skulle aldrig visa någon om det inte funkade utan göra mitt bästa ändå tills det blev fördjävligt då skulle jag sätta ner foten och ta itu med det men inte innan, sån är jag.Jag är nervös för något men vet inte vad och jag bara sitter här och skriver en massa skit så nu slutar jag. tack och God natt :/

Inga kommentarer: